Fixa och trixa

Hallå!! Hoppas ni har de bra och har haft en bra helg?! Måndag igen och jag är ledig men jag kan inte slappa för de, har massor att göra. Var uppe vid 10 idag och började fixa inne på ”kontoret” Har haft väldigt mkt i lådor och slängt in massor i gardroben men nu ska de bort och bli snyggt här inne. 
När vi var hemma i helgen så tog vi med oss lite saker, dels bokhyllor så får jag bort allt från golvet och kan få mer golvyta. Har hållt på ett tag nu och vilket träningspass de blev. De är inte klart än har plockat in lite saker i hyllorna, men jag vill ha mer lådor att lägga saker i så man slipper se massor prylar och pärmar. Se om man hittar någon bra dag att införskaffa sig det, jobbar lite i veckan men på fredag blir de Ullared :) Hoppas jag hittar något snygg där..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0