En utekväll!!

God morgon God morgon alla goa och pigga bloggläsare! Även ni andra ;P hehe Jag är pigg och glad som alltid! Vaknade vid halv 9 då babe skulle åka till jobbet, och jag satte igång och storstäda huset. Har tagit tre timmar att städa 150kvm. De tar tid, men de är kul :P


Sorry för dålig uppdatering igår men jag fick extra tider på jobbet så slutade kl 5. Sen direkt hem och byta om och göra i ordning sig för en utekväll med Jonas vänner :) En riktigt trevlig kväll blev det. Var jätte kul att äntligen få komma ut. De var ju inte igår liksom:) Först var vi på någon Kina restaurang sen gick vi vidare till Avenyn och satte oss på Jamesons pub, där de i stort sätt bara var 40+ (sorry Erik ) sen när jag och Pia skulle besöka damernas så aa jag var i stort sätt yngst på stället, men de var super kul ändå :P


Idag ska jag åka in till Göteborg och handla de sista tills på fredag. Sen åker jag till Maggie och har en trevlig tjejkväll med spa och gottigheter :) de behövs verkligen känner jag :)






Erik & Daniell.. Sen har vi Pia med men hon kom inte med :/


Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0