Detaljer

God morgon God morgon! Sjuklingen här. Men känner mig lite bättre idag, inte helt återställd. Pojkvännen har åkt till jobbet nu så vet inte alls vad jag ska göra idag. Ska nog fortsätta på klänningen. Igår sydde jag ihop underklänningen och nålade fast framstycket. Nu är de bara att tråckla fast allt och prova sen fixa till bakstycket :P Känns som de går riktigt bra nu. Skönt inte många dagar kvar.. men de största är sen alla små detaljer men som är väldigt viktiga.. De är ju självklart vilken väska, vilka skor,  smycket och vad jag ska ha över klänningen.. På tisdag ska jag och babe in till Göteborg så då ska jag kolla upp lite sånt :) Lovar att berätta snart va allt ska vara till!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0