Världens finaste

Hallå Hallå!! Hemkommen ifrån ett besök hos Jonas mormor, riktigt kul och trevlig var det.


Idag har jag fått jobba på en förskola här i stan, med världens finaste ungar. De var lite skönt att få jobba igen efter många dagar i ledighet, alltid kul att göra något annat än bara vara hemma. Men de var verkligen inte kul att gå upp i morse. Mörkt och tråkigt. Ville bara ligga kvar i varma sängen och sova när jag för en gång skull kunde sova hela natten så ska man upp..


I morgon blir de jobb på samma ställe fast då börjar jag inte förens 9:15 så lite sovmorgon får jag.

Visste ni att jag har världens finaste pojkvän!!! Han står just nu och lagar mat till mig hihi ♥ ville bara berätta det.


bild:google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0