Ska på bio

God morgon God morgon! Skönt att äntligen få sova ut :) vaknade inte alls för så länge sen och sitter nu här med mitt morgon kaffe. Älsklingen åkte till jobbet vid ca halv 7, har fick lite vik på Östra. Jag bara hoppas att min tele ringer snart för jobb. Usch ibland är de inget kul att vara vikarie då man inte vet hur dagarna ser ut och att de bara kan ringa en timme innan, men jag hoppas snart jag kan få en ett längre vik. Håller på att söka lite tjänster nu och dels så har jag fått ett tips av en vän till min pojkvän att dom söker en på ett sälle, så håller på att ringa runt och maila till folk..


Ikväll ska jag på bio med Anya. Vi ska se Tintin i 3D, häftigt ;) se hur de går att se en långfilm i 3D, sist jag gjorde de blev jag lite illa mående,  men de ska nog gå bra.


Hade lite kul häromdan då jag hittade en camaapp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0