Mistletoe

God morgon mina underbara läsare! Sitter här och funderar på vad jag ska ta och berätta för er, men de är helt tomt. Sitter och lyssnar på julmusik och läser lite bloggar för att kanske komma på något :P tss jag brukar inte få bloggtorka, men nu kom jag på en sak att idag ska jag julpynta här hemma :) kanske bakar något gott.  Kom för bi Nadjas blogg och hon hade lagt in ett video klipp på Justin Bieber och han var en jag inte trodde jag skulle börja lyssna på men vilken underbar och mysig låt :)

De är lite kul för Nadjas blogg var den första jag började läsa 2008 sen dess har jag följt den :)



Kommentarer
Nadja

Sv: Tack! Hehe, vad gulligt av dig. Kul att du följt min blogg så länge. Kram! :)

2011-11-16 @ 20:19:56
URL: http://nadjamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0