Julmarknad

God morgon god morgon alla pigga o glada! Idag är de fredag och snart är veckan slut, shit va de går, inte alls långt kvar till December och jul :) De händer mycket i december har jag sätt i min kalender nästan varje helg är uppbokad redan. Bara veckorna som är tomma än så länge :)


Idag ska jag och älsklingen gå på julmarknad på ett helt underbart slott, jag har aldrig varit där men Jonas har de och säger de är helt otroligt (typ) :) Men jag saknar snön julmarknad utan snö va är de? Jag har inte gått på en ordentlig julmarknad sen jag var typ 10 år, för sen flyttade bort till slottet i min hemstad och då blev de inte lika mysigt, nee inte bra alls de, men hoppas de här ska bli mycket bättre :)



Kommentarer
EMPA

2011-11-18 @ 13:30:13
EMPA

HEJ DU! FÖRST OCH FRÄMST, TACK SÅ MYCKET :) OCH KUL ATT DU BRUKAR KIKA IN PÅ MIN BLOGG :D JO, ANGÅENDE MITT HÅR. JAG FÖRSÖKER ATT BARA TVÄTTA DET NÄR DET VEKRLIGEN ÄR FETTIGT, VAR TREDJE DAG UNGEFÄR. FÖR ETT ÅR SEN TVÄTTADE JAG DET VARJE DAG OCH GUUD VA SLITET OCH TORRT DET BLEV. SEN ANDVÄNDER JAG ALLTID BALSAM OCH INPACKNINGAR OCH VEKRLIGEN LÅTER DET SITTA I EN STUND I DUSCHEN. MEN MITT MIRAKELTIPS JAG HAR SOM JAG BRUKAR GÖRA VARANNAN VECKA ÄR ATT, JAG LÄGGER I MASSA OLIVOLJA I TOPPARNA OCH SÄTTER UPP HÅRET I EN KNUT PÅ HUVUDET OCH SOVER MED OLJAN I HÅRET (LÄGG EN HANDUK PÅ KUDDEN BARA, HAHA) DET GÖR VERKLIGEN SUSEN OCH NÄR MAN TVÄTTAR UR DET PÅ MORGONEN ÄR HÅRET SOM NYTT! VERKLIGEN JÄTTEBRA! SEN EFTER JAG TVÄTTAT DET HAR JAG ALLTID SILIKONDROPPAR ELLER LIKNANDNE OLJOR I SOM EFTERBEHANDLING. MEN OLIVOLJA TIPSET ÄR VERKLIGEN MIN FAVORIT :) HA EN TREVLIG HELG, KRAM!

2011-11-18 @ 13:35:56
URL: http://empaslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0