It´s Monday 14th

God morgon mina kära läsare! Måndag igen och en ny vecka är redan i gång. Jag längtar så grymt mkt till julen och till att snön ska komma, vill ha snöö nu!!! Funderar nästan på om jag ska ta och julpynta lite snart, men att sätta upp adventsljusstakar kanske jag får vänta lite med, men annat kan man ju alltid få upp ;)


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har inte planerat något alls. Men jag måste ju berätta en sak. De är att min underbara Jonas har flyttat in hos mig :) hihi så vi ska la fixa i ordning så de är snyggt nu för hans grejor ligger lite överallt just nu, så kan jag få de snyggt här inne på ”kontoret” som jag har fixat med i veckor nu :)



Kommentarer
Angie

Wooooooooop Whooooop, nu får jag snart komma och hälsa på dig! :D

2011-11-14 @ 20:28:24
URL: http://aboyforjuno.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0