Fixat & Trixat

Cha Cha bitches! Älsklingen är och kollar på någon herr match medans jag sitter och myser i soffan framför One tree hill, var tvungen att se den igen. Är inne på de avsnitten då Keith precis har gått bort och Haley o Nathen ska gifta om sig. Peyton har precis träffat Jake igen och allt är så romantiskt och kärleksfullt så skulle hellre vilja ha min underbara älskling här och mysa och krama med honom ist för filen ♥ ;)
Idag har vi båda fixat och trixat hela dagen, jag har gjort snyggt på kontoret medans Babe har fixat med hans saker, blir riktigt fint här hemma nu. Vill själv byta ut lite möbler men de tar vi en annan gång :P Men däremot har jag hittat en köksö som ska in.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0