En Harley

Heeej alla solstrålar :) sicket underbart väder de är nu, härligt härligt, de är verkligen på tiden att sommarkläderna tas fram nu :) Jag tror jag ska styla om min garderob lite, klippa och fixa till lite plagg jag inte använder såå ofta, kan de bli till härliga sommarplagg ist för tråkiga höstkläder ;P


Var en sväng på H&M nyss och hittade en bikinitopp för 80 kr ;P super bra och super billigt :) Men på vägen hem kom ett MC gäng på ca 10 hojjar, tycker många MC och framförallt Harley Davidson och Honda är dom snyggaste :) någon gång i livet ska jag allt äga en Harley Davisson :)


Så idag då.. Vi hade vår modevisningskille Tomas här, som lär oss gå på catwalk och tänka på hållningen och idag var första gången vi gick till den musiken vi ska ha. Jätte kul, och kul att alla har sån olik musikstil :) Själv ska gå till två låtar, som designer och som modell, och klasspolarens låt som jag ska gå modell till, var en låt av Bach (tror jag), den låten får jag verkligen hålla minen till så jag inte börjar gråta :S var nära på de idag. Inte bra de.. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0