Två kvar..

Go morgon :) Sovit gott?


Gårdagaens premiär var inte helt den bästa kanske för min del, tyckte inte alls de gick bra, men idag har vi två shower kvar att visa, då jäklar ska allt sitta och allt ska bli perfekt :P
Är helt slut i hela kroppen redan efter en dag, kommer vara helt död på söndag, åh en massage skulle inte sitta fel då :)


Igår kväll packade jag ner i stort sätt hela rummet, har kvar lite kläder till de kommande dagarna och annat jag behöver, annars är allt nerpackat, så himla skööööönnntttt :) Päronen kommer att se den sista showen så de passar perfekt att de tar med sig hem all min packning, så jag slipper bo i kartonger :P


Just de kom på att jag inte har lagt upp bilder från Liseberg :) Här kommer dom..


 
Anni ♥




Muuuuuuuummmmmmmmmmmmmsssssssssss♥♥♥♥


♥♥


Ännu mer mat ;) Lunch buffé på Jeansens ♥♥


♥♥


♥♥


Sammys äventyr i 3D :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0