Torsdag 12

Nämen heej :) Torsdag idag och imorgon äre fredag och då åker jag ner till Göteborg över helgen. Ska träffa Anni och gå på Liseberg :) håller tummarna för att de inte blir sååå mycket folk ;P hatar långa köer.


Så packa väskan står på schemat, men lite svårt att packa efter vädret, för några säger att de ska vara soligt vissa säger regn, kan ingen säga de rätta eller? ;) tss^^


Senare ikväll blir de en ordentlig träning med power walk på 1 timme sen Zumba 30 min, och lite styrka på det. Har syndat för mkt igår och idag INTE OKEJ!!!.  Och eftersom jag är borta i helgen måste jag göra klart ett arbete som ska vara inlämnat och redovisat på måndag :S får se hur de går.. Vi ska göra någon halsprydnad, hjälp någon?!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0