Slappar dag

God morgon på er, guu va skönt att äntligen få sova ut!! Skulle kunna sova ett par timmar till, men tyvärr kan man inte ligga i sängen hela dagen även fast de känns en aning inbjudande just nu.. 


Igår hade vi dom två sista föreställningarna och jag tyckte dom gick as bra :) så de kändes super skönt av avsluta med en succé. Efter sista föreställningen åkte jag och päronen ner till Lilla Krogen som har kvällsbuffé med hur mycket mat som helst, friterad kyckling, oxfilé i soja och lime sås, wokade nudlar, sushi. Sen en stor dessert buffé med friterad banan :) Så var verkligen mätt i går när jag gick därifrån :)
Lovar att lägga upp bilder så fort jag kan från modevisningen..


Idag blir verkligen en slapp dag, ska tvätta och städa rummet,  skönt att jag inte behöver packa mer, de blev en full bil igår när päronen åka hem. Kom på de ut och träna ska jag göra idag, har inte hunnit med de dom senaste dagarna så de skulle verkligen behövas, efter allt svullande dom senaste dagarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0