Sant eller Falskt

Jaa då var tisdagens lektioner avslutade, skööönt. Vävning hela dagen och jag vävde en liten bit men långt ifrån klar, men jag ger väven denna vecka sen klipper jag ner den och monterar ihop den sen.


Satte mig och läste lite bloggar nu och de stora ämnet just nu verkar vara denna mannen som tror sig säga att jorden går under 21 maj???!!!!


Asså hallå, är de ett påhitt elr? jag tror de är ren bullshit, kollade på klippet om mannen som sägs veta allt och berättar om varför och vad som kommer att hända. Han sa att de kommer bli en jordbävning runt 18 tiden på lördagen och den kommer vara så kraftig så att gravarna kommer att öppnas och kropparna kommer förvandlas till andliga varelser och komma till himlen.. Vad är de för något snack?? Typ som om de inte redan finns, vi är grymt omringade av andar och andliga väsen, sen finns de ju de som inte tro på andar och sånt, men varför då tro på denna man som tror sig veta allt bara för han har studerat bibeln??


Kolla på klipper här och säg vad du tror?? Hoppas ni inte blir skrämda av denna man. Tro på de du själv vill och kan..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0