no name

Då blev de kväll innan jag hann skriva något. Lektionerna slutade runt halv 2 idag, super skönt, så har suttit uppe i sysalen till halv 8 och sydde på mina shorts som är i stort sätt klara, de är bara knapp och fixning av linningen, sen är de helt färdiga :) då äger jag äntligen ett par höga & korta shorts :), (märkte att de lät lite konstigt men de är högmidja och korta nertill ;) Kommer visa bild på det :)


Nyss så satt jag i soffan och kollade på ”en unge i minuten” medans jag sydde fast fodret på min kavaj, så den är snart också klar, ska ta och sy på knappar imorgon tänkte jag, börjar inte förens 10 så hinner med de om jag går upp till frukost ;P


Åh imorgon börjar en ny period för min grupp och vävning står på schemat denna gång, super kul.. eller inte!!!? Jag måste bli klart med min dyna som jag påbörjade förra perioden, super jobbigt och ganska tråkigt, men den SKA bli klart.. håll tummarna ;P


bild:google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0