Liseberg here we come..

Goo morgon goo morgon :) frukost i magen och färdigfixade, elr jag ialf ;) så snart ska vi bege oss till bussen för att åka in till Götet :) ska ta en snabbstopp hos syrran så ska jag bara lämna min väska slipper jag bära runt den, sen vidare till LISEBERG!!!! ÅHH ska bli sååå kul och ska åka allt ;P nästan^^

Igår åt vi på en thai resturang och självklart tar jag de gamla vanliga ;P friterad kyckling med sötsur ;) och annie tog biff med bambuskott så vi tog lite av varandra ;P och självklart friterad banan till efterrätt :P tss sååå otroligt gott och onyttigt, men WTF ;P och mätta och belåtna gick vi hem och såg så ska de låta och sen fame efter det ;P



Kommentarer
Annie

Myspys ;P :DDDDD



puss på dig!

2011-05-15 @ 21:50:12
Annie

Myspys ;P :DDDD



Puss på dig!

2011-05-15 @ 21:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0