I väntan..

Hallojsan :) hoppas ni har de bra!? Själv sitter jag på espresso house och njuter av en chai latte, och kollar på allt folk som går förbi, två timmar kvar tills mitt tåg går, och har redan gått på stan sen Kl 1, pallar inte gå mer ;) förvånad?!?.. Jag är ;p ^^ hittade två super snygga blusar på rea och en blus/skjorta som fick följa med mig hem. Sen hittade jag min lotion på yves rocher som jag alltid kör med varje sommar, en olja för solandet och en lotion efter duschandet :) blir sån otroligt snygg och jämna färg av dessa, tyävrr kan jag inte lägga upp bilder när jag bloggar från mobilen men ska läggs upp bilder när jag kommer hem:) jo en sak till jag bara älskar Göteborg :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0