Fredag 13

Heej alla solstrålar :) hoppas ni har de bra?!. De är ju fredag så vem har inte bra liksom? ;P men kom på att de är den 13e idag, Fredagen den 13 va kan hända idag tro? :S hoppas jag kommer undan med olyckor. Dagen började försäg inte så bra kanske. Får skylla på att de är den 13 idag då..


Igår kväll så satt jag med uppgiften om halsprydnaden hela kvällen, den är i stort sätt klar, och när jag kommer hem på söndag kvällen så ska jag bara montera ihop det och skriva varför om allt :S super jobbigt ;P men har två tågresor att fundera på det :) så de kommer nog gå galant,


Ne nu får jag inte sitta här mer, måste packa de sista, Får se hur mkt uppdatering de blir i helgen, men ska försöka ialf :) See yhaa
 


bild: google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0