En teé

Heeej alla sötisar :) Hoppas eran dag har varit bra?!


Själv är man precis nyvaken, fick gå o lägga mig vid halv 2 var helt slut, ont i kroppen, gick halvt och vinglade kändes de som, men nu hoppas jag att jag är pigg och allert, för snart ska jag dra till sysalen och fortsätta sy lite på min underbara klänning jag började på i går :) blir precis som jag tänkt mig, åhh de är så himla kul :) Jag visar inga bilder än för jag kanske ska ha med den på modevisningen :P


Så va har hänt sen sist :) joo, jag har gjort en till hatt, en begagnad hatt (som hade blivit missfärgad) så jag
fodrar och piffar till den :)




Här har vi en klasskompis med sin hatt ;P

De blir alla möjliga hattar gjorde på våra lektioner :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0