En månad senare

Heeeej :) jag är äntligen klar med väven  :) blev jätte snygg ;) så nu ska jag bara knyta ihop alla trådar och sy till en baksida. Så nu sitter jag faktiskt här med en chokladbit för att fira att jag äntligen är klar :P Hade ändå tänkt att köra Zumba sen ikväll så de är okej då, tycker jag :P


Började lite smått att packa ner mycket av de saker jag inte kommer att använda här framöver, och en full hockeyväska och en till väska blev full, och de finns ändå mycket kvar :P räknade ut att de inte är allt många dar kvar nu, för denna vecka är tre dar och då kommer vi bara jobba med catwalken och fixa snyggt där, sen nästa vecka har vi två dar som jag tror kan vara lektioner, sen har vi ett litet mini lov på 5 dar, sen är de bara två dar kvar sen är de AVSLUTNINGEN.. mycket skönt :)


24 mars


och 24 maj idag så en månad senare..
Har lagt ner 40 timmar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0