En helg hemma

Hejhej :)De blev en helg hemma i lilla staden hos päronen. Har lite att fixa tills nästa helg, så fick åka hem, men de är alltid lika skönt att få komma hem.


Igår satt jag och handsydda på min kavaj, som blir super snygg förövrigt :) Förstår att ni kanske är lite nyfikna på vad jag håller på med. Kommer hålla de hemligt några dar till. För Fredag den 27 kl 17,00 är de premiär för våran klass modevisning, och vi har tre visningar under helgen. Har du vägarna förbi så stanna till och ta en titt:) Så då kommer våra 90 outfits att visas upp på catwalken :)


Jag kommer att visa upp mina tre här för er tråkiga som inte kunde ta er hit :) tss^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0