De är klart!!

Heej :) Igår så försökte jag publicera ett inlägg men de gick ju inte alls, vet inte vad de kan vara för fel, men nu verkar de gå :) Här är inlägget jag försökte göra igår :)


Åhh nu äntligen är mina tre outfits till modevisningen helt klara :) känns såå himla skönt, kan jag bara slappa resten nu.. Eller inte ;P de är fortfarande mycket att göra innan vi slutar, har fler plagg som jag vill sy,  några arbeten som ska vara inlämnade, Så slappna av kan jag inte riktigt göra än, men jag behöver absolut inte stressa lika mycket och de är ju alltid skönt :) däremot måste min väv bli klar, pallar inte, men 50 cm har jag vävt så bara 100 kvar ;)


I lördags så målade jag 4 av mina plagg och sotade till dom lite, blev grymt snygga. Jätte glad att de blev så snyggt och bra. Tänker inte visa hela plaggen för då förstör jag spänningen ;P men två närbilder kan jag dela med mig av :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0