bredband

Heeej!!! Bloggen fick ta lite ledigt över några dar här nu ;P Men nu är jag här igen, och med ett fungerande internet, för igår stängdes datorn av sig två ggr så de var droppen och idag gick jag ner till Telia och tog de bästa och nu fungerar de som bara den :) woohooo.


Idag hade vi fackteckning och vi fick en ny uppgift som jag själv tyckte var lite krånglig. Men de ska nog gå. Sen fick vi respons på de vi lämnade in om modevisningen och jag älskade de Catarina sa till mig, blev så himla glad. Så nu fattas de bara en sak, att ge en bra beskrivning på ca 20 ord om mina tre outfits :)


Men nu ska jag ta och träna lite.. Känner att jag är mycket pigg och har mkt energi att ge :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0