Årets andra glass

Haallå!!! Har precis varit i Apladalen med klassen och kollat på Bruno Mathsson och hans möbler, sen blev vi bjudna på glass :) mycket snällt! tog min favvo glass, magnum mandel tror nästan de är årets första glass.. nee andra glassen för i år.. :P Jaha då är de dags att packa ner de allra sista i rummet för imorgon bär de av hemåt igen, och då tar jag med mig en väska, så har jag bara en liten väska och sängkläderna att ta sen.


Kommer bli skönt med ett litet minilov nu innan skolavslutningen, lite roligt att vi är ledig i 5 dar sen skolan i 2 och sen avslutningsdan.. Hoppas de är fint väder hela tiden, ska jag bara steka i solen :) Även ta och tvätta och packa om alla väskor och låder innan nästa lass ska packas, åh va jag längtar :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0