Zumba

Hallå hallå!! Jag lever ;) även fast min uppdatering har varit kass den senaste tiden. Tror de var i fredags sist jag skrev något. Men nu hoppas jag vara tillbaka på banan igen :)
Helgen har varit super, var hemma hos päronen, och syster med son kom också dit, jätte kul att träffa lilla A :) Tog det bara lugnt, på söndagen hade jag ” Ta hand om dig själv dag” jätte skönt, hade ansiktsmask, peeling, manikyr och bara tog hand om mig själv :) såå skönt :P De var jag värd tss^^
I skolan är de rätt så mkt just nu, för mig är de att planera till modevisningen, skissa upp mina idéer till modeskisser + plaggskisser och att para ihop de kläder jag vill visa. Sen är de ju bara att se till att sy dom också :P Men de fixar jag lätt, jag är ju duktig.
Har börjat en ny period nu med, min grupp har väv, så de kommer också ta massor tid, för de är sjukt mkt jobb bakom en väv och jag tror inte jag har gett mig in på de lättaste, men varför ta något lätt när man kan göra något svårare och lärara sig ;) mhmm.. :P nee men,  så jag hoppas att man kommer ha någon fritid ;)

För nu ska jag banne mig ta tag i träningen, har gjort upp ett litet tränings schema och hoppas på de bästa, och verkligen se till att äta ordentligt. Egentligen skulle jag bara vilja sluta med allt men de kan jag inte göra, så jag håller mig till min diet, LCHF som jag tycker är den bästa just nu.
Åh jag testade på Zumba för första ggn och de var så himla kul, så de ska jag verkligen göra om och sätta in det på mitt schema :) kollade lite via youtube nu, men jag ska absolut köpa en dvd och köra hemma. De är en super träning, känner redan i kroppen att den har fått träna lite ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0