walk on..

Cha Cha :) hoppas allt är bra med er?! Kunde ens inte hålla en dag, nu får jag skärpa mig. De är inte okej de här.. fy på dig.. nee nu ska vi ta och ändra på det. Hoppas hoppas det för de är nu allt händer ;) hehe^^


Torsdag idag och de innebär ett litet annorlunda schema för oss.  Började med mönsterkonstruktion som alltid, jag fortsatte och sy på min kavaj som är helt knas, fattar inte vad den vill just nu, så den ska jag lägga undan ett litet tag och börja på något nytt :P eheh


Sen har vi haft en man från Jönköping hos oss Tomas Håkansson, för han ska nämligen hjälpa oss med våran modevisning som kommer äga rum den 27 maj så alla kära ni som vill se skriv in i er kalender 27-28 maj modevisning Värnamo . så klart?! Bra! Han ska iallafall coacha (hoppas de stavas så) oss i hela vårat arbete, och att gå på en catwalk, ;) han sa själv att han inte är expert men han ser om någon går fel, och de tycker jag ska bli riktigt kul :) och han sa också att vi skulle ha med klackskor att gå i, hopp tänkte jag, jag är lång och ska ha 10cm klack, hur kommer de gå?! Men men


Nu ska jag sätta på mig träningskläder för att ut och power walk ett tag för att sedan komma hem och köra styrka med Zumba :)

Bjuder på en underbar bild :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0