två fullspäckade dagar

Hallå :) phuu då var man hemma igen,  efter två fullspäckade dagar med full information om skolor i Göteborg och Borås :) jag som först inte hade tänkt att söka något alls är lite sugen på tre olika utbildningar :) En i Göteborg och två i Borås, ska läsa in mig lite mer på dom och fundera lite :P


Först på Tisdagen åkte vi till Tillskärarakademin och gick igenom alla utbildningar som fanns där, sen fick lite fritid, så jag och ett gäng gick till Jensens Böfhus, självklart :P hehe och åt lite där, sen gick vi till en tyg butik. Gårda textil hette den, den var ju verkligen bäst :) de hade mitt Pai Siden som jag har letat såååå sjukt mkt efter, många har ens inte vetat vad de är, men där hade dom det :) bäst :) så nu ska jag ta och sätta igång med mina outfit :P kanske ska prata lite med lärare först, så dom inte säger sen vad man ska göra :P eheh


PÅ kvällen gick vi ut till Rock baren, var as kul där :) satt och snackade och aa hade allmänt trevligt :)
Och idag var vi på Textilhögskolan och Nordisk Design skolan i Borås :) Fick reda på mycket skoj om skolorna, så alla vi har mkt att information att smälta nu :)

Lite härliga bilder :) blev inte så många..



Angela & Linnéa :)


De bästa som finns ♥


Linnéas Bananasplit, mums ;P


Linnéa and Me, partytaggade :)


Inne på Textilhögskolan i Borås



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0