Tisdag

Hallå hallå :) då var denna dag också avklarad då :) har haft tryck, så vi har suttit vid datorn och arbetat med photoshop i stort sätt hela dagen :) Som tur så hade jag redan valt ut bilder innan (så jag slapp att leta), och två av dom bilderna som jag gjorde om idag vill jag mest trycka för jag tycker de skulle vara så jäkla snyggt, men jag vet också att de finns liknande, men har inte sett något av de i säljningsbruk så då får jag göra ett eget :) och även styla om lite så de inte blir kopierat.


Så nu är lite rastlös, för de går inte att vara i sömnadssalen, för dom har lektion där, så de är lite så ibland, eller väldigt ofta att man blir rastlös så, men kanske ska ta och fortsätta med kollektionsuppgiften vi fick i går :) tills maten, för efter jag ska hänga med Linnéa till tatueringsstudio för hon ska fylla i sin gadd så då tänkte jag att jag skulle kolla lite och se hur mkt min skulle kosta och så ;) så får vi se.. :) tshiii^^




Kommentarer
Victoria Eklund

Sv, tack! ja dom är från H&M :D

kram!

2011-03-08 @ 20:13:36
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0