Superduper

Hej alla gullegrisar. Redan torsdag, dagarna och veckorna går riktigt fort nu, snart bara två veckor kvar till påsklovet, ska bli gött :) Ska hem i helgen och slappa lite, så jag längtar tills i morgon ;) ♥ hoppas jag kan ta och hälsa på mormor och morfar under helgen. Ska även ta och träffa fijjan, som jag inte träffat sen nyår, och de var allt för länge sen.  Så de ska bli riktigt skönt att få komma hem.


Idag skulle vi egentligen haft mönsterkonstruktion på morgonen men maskinstickning tar upp klassrummet så vi fick sy lite och jag kollade på min kavaj, provade och bestämde mig för att jag kommer att göra om allt, och hittade även det tyget jag behöver här på skolan, så de är super, så ska jag även inte ta fodertyg som foder, för de är för tunt och drar sig i sömnen, så ett vanligt tyg får de bli som spexar till kavajen lite :P kom på att jag måste ta och gå igenom min tyglåda för att se vad jag har för tyger, ska kanske till skroten inom kort framtid så de är alltid bra och veta vad som behövs :)


Åh en jätte rolig sak, träffade Catarina, våran lärare inom fackteckningen, och jag visade mina teckningar, hon tyckte de var grymma, och en som jag själv blev as nöjd med tyckte hon var helt fantastisk och tyckte jag hade fått plagget och färgen och allt helt perfekt :) då blev jag super nöjd, sa de att de skulle vara kul att visa teckningarna för mina gamla bildlärare och visa dom det. Hehe. Så jag ska ta och måla om allt för att sedan kunna sätta upp de på en kartong och sen lämna in, tror jag vill ha några teckningar kvar :P för de var bara några småsaker jag skulle fixa till, så jag kan göra om allt, elr aa typ :P hoppas bara de blir lika bra igen då :)



bild: google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0