Snöväder... igen?!

Hej Svejs. Då var snön och det kalla vädret tillbaka igen :/ hoppas verkligen de försvinner på riktig snart, för vem vill inte ha vår och sommar snart?! En kompis sa att i nästa vecka skulle de bli bättre och lite plusgrader, så de hoppas vi verklien på :) Jag ska snart ta och göra i ordning mig för att åka hemåt mot päronen, min syster Zara skulle egentligen också komma hem med lilla August, men så jag kunde åka med dom, men tyvärr så blev de sjuka, (Kyra på er) så jag bokade snabbt en biljett så jag kan ta mig hem ialf :) och när jag bokade så såg jag att Östgötatrafiken går ända ner till Jönköping, de vore ju toppen för då blir de smidigare att åka hem :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0