Rosengång

Hallå där! Hoppas eran dag har varit bra? Min har varit bra men det kändes som en heldags träningspass..  
De är så att jag väver just nu, och jag ska väva en gungstolsdyna i rosengång, och av ullgarn och jag måste slå jätte jätte hårt, nästan hårdare än trasmattor och mina armar har verkligen fått sig ett träningspass, och mina händer ska vi inte prata om, fick ett litet sår på lillfingret. Men de är bara att härda ut och fortsätta, har fredag och hela nästa vecka på mig innan de ska vara klart.
Dynan ska bli ca 2 meter klar, och jag har vävt i dag 15cm så de tar tid :P vet ni vad jag kommer göra på kvällarna :P Men inte ikväll, har så ont i armarna så ska ta och skissa lite ist, har möte i morgon med läraren Catarina för att få lite feedback så de är alltid skönt att ha fler skisser än bara 3, så ska försöka göra 3 till :P så musiken i fullgång med lite snacks så kommer de gå galant :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0