Mycket att göra..

Hej hallå :) Äntligen så är de fredag, åååhh HEEELLLGGG!!!! Ledigt för vissa men inte mig.. Jag ska försöka få så mkt som mjöligt gjort dessa dagar. Ska städa och rensa rummet, och få bort så mycket som möjligt, och bort med alla vinterkläder och in med nytt och fräst vår & sommar :P tss och nu menare jag inte att shoppa in nytt utan att sy nytt :P Ska även ta och komma igång med väven, sy lite och börja på mitt siden projekt :P berättar mer sen :) Måste även ta och skissa massvis med idéskisser nu med, för dumpade två av mina outfit som jag hade tänk till modevisningen, men nee de blev inget bra, så bara att börja om. Lite tråkigt men så kan de bli ibland.


Nee dags att ta tag i något nu. Ses och hörs, puss o kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0