maskinstickning

Hej hej alla glada :) hoppas eran dag har varit bra, för de har inte min varit :/ :P de har verkligen inte varit min dag. Började ganska bra, bara att de var jätte segt att komma upp, dels att sommartiden var inställd så och att vi skulle börja en timme tidigare för vi har haft maskinstickning hela dagen.


Förstå så hatade jag det, elr aa jag vill verkligen inte sticka, tyckte de lät sååå tråkigt och vill verkligen inte göra något, men sen när jag väl kom igång var de super kul och ville göra hur mycket som helst, och jag börja med ett linne, halva går jätte bra men sen när jag ska göra lite ”tappade” maskor så de ser rivet ut, så halkar en maska ner och repar upp en bit, men de blev snyggt så inte mycket ner med det, men sen när jag kommer till ärmhålen blir de jätte lustigt när jag ska ta in, men jag ska ändå sy där så jag fortsatte + att de var mitt första stycke så brydde mig inte så mycket för de hade blivit så mycket fel innan. Åh halsringningen blev as konstigt, bara hamnade massvis med annan tråd där den inte skulle vara, men sen när jag skulle ta bort tyngderna så föll halva stycket med så jag la ner hela sticknigen och rev upp det. :/ Så antingen ska jag ta och sticka det igen om ett tag, eller inte alls..  
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0