Jag drar till..?

Haj haj :) hopaps ni har de bra, jag har de kanoners ;) sitter här och väntar på päronen som ska svänga förbi skolan och hämta upp mig så ska vi vidare till Malmö ;) ska nämligen ta och träffa syrran och Anders :) riktigt nice, sen i morgon kväll ska vi gå ut och äta på en helt underbar restaurang, Persons pojkar, tror jag den heter, dom har de helt otroliga planksteken :) mumma :)


Idag har de verkligen varit ett spridd dag, på morgonen hade vi mönsterkonstruktion, och fick lite hjälpt med min kavaj, men mönstret är inte rätt enligt min lärare, men jag har sytt upp en toille så jag tycker de är perfekt :) men jag ska sy en till toille för att verkligen visa att den är perfekt :) hihi sen har vi haft en kille här från Modedesign på Textilhögskolan i Borås, Andreas tror jag han heter, pratade lite om skolan och så sen fick vi göra lite övningar som var as bra, de var att kunna se en person och inte behöva kunna se plaggen slimmade mot kroppen, Think outside the box liksom :P lite typ tror jag han menade, jag tyckte de var lite så han menade med övningen :P


Efter de hade vi praktikredovisning, och de är alltid kul att veta vad de andra har gjort på deras praktikplats.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0