idékollage

Tjoho :) Då var denna måndag avslutat :) haft fackteckning nu på morgonen och vi fick en upp längre uppgift nu, vi ska göra en kollektionsupplägg som är i 4 olika delar, första delen är att vi ska göra ett idékollage och klippa och klistra ihop massor bilder :) de tycker jag är kul :P så har några bilder men måste ha fler, och denna uppgift ska vara inlämnad nästa måndag så jag har ändå ett tag på mig, men de är alltid skönt att ha de klart :) men tidningar är svårt att få tag i, jag slängde en bunt i går, lite synd :S men men får gå ner på stan och kolla lite :)


Och självklart hittar man massor snygga hunkar i tidningen ;) hehe jag och en klasskompis diskuterar att jag säger väldigt ofta ååh va snygg han är ;) så jag sa de om jag skulle ge henne 1 kr varje gång jag sa de skulle hon bli as rik och sluta ta CSN ;) hehe en liten rolig parentes där jaa ;) tss^^


(Ni i andra delen av klassen som läser min blogg, kan ju bli förvånade på torsdag. För ni vet INTE vad ni ska göra ;P )




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0