Hope

Oj va tiden har gått fort ;P Redan 10 (snart) och jag har tryckt nästan hela dagen, Har hunnit med riktigt mkt, men är inte riktigt klar, har min mysdress kvar, som jag började att trycka på idag, sen har jag ett linne och kanske en väska kvar, men inte något nödvändigt, mest för snygghetens skull ;)


Vi fick våra tyger i går som vi hade beställt i torsdag förra veckan, gick riktigt snabbt denna ggn :) synd bara att priserna gick upp lite på färden hit, så en liten chock fick man allt, men de får man ta, finns inte mkt att göra, men iallafall så beställde jag två trikå tyger, svart och vit, sen ett marinblått siden tyg, som har en bomullssida på baksidan, as skön som pyjamas, eller bara som mys, så just nu håller jag på att fylla i alla tampar på ankarena i guld som jag har tryckt i ett rapporterat mönster, ska även ta och måla i rosetterna rosa ;) kommer nog bli as snyggt :) Åh myskläder kan man aldrig få för mkt av heller  ;)


Mina läsare är lite dåliga på att kommentera tycker jag :P 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0