27 söndag

Hallå :) usch va slapp jag är, ska egentligen jobba men jag försöka hitta andra saker att göra ist :P jag pallar inte det :/ har ialf målat mitt sidentyg, de gick bra, men saltet tog inte upp färgen lika mkt som jag trodde, de kan försäg bero på att jag sprejade vatten på färgerna, men de ska funka ändå, så vet inte vad som kan vara fel. Men får se hur de ser ut när allt har torkat.


Åhhh längtar verkligen till påsklovet nu asså. Inte för jag ska göra något speciellt men jag vill bara hem.. Funderar starkt på om ska jag boka en biljett hem till nästa helg. Vet inte alls hur jag ska göra för jag vill så himla gärna till skroten, men de är så svårt att planera in de när de finns så många viljor och att inte de finns något fordom som kan åka ner. Så funderar nästan på att dra dit själv någon dag för att vara säker på att jag själv kommer dit, känner att de börjar bli riktigt stressigt inför modevisningen, och vill hinna sy så mycket mer än bara de kläder jag ska ha och visa upp.


Naaee kanske dags att sätta igång lite med något, kan inte slappa mer nu. Puss o Kram

bjuder på en härlig sommarbild från förra året :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0