L.O.V.E

Hallå på er :) Då var man äntligen tillbaka till västkusten och alla väskor är upp packade :P märkte att jag kanske behöver köpa in lite söta små förvaringsburkar/korgar, så jag kan gömma lite, och de finns inte än enda stor spegel u huset :O hur f**n ska jag klara mig??!!! :P hehe aa de måste vi göra något åt :P

Här kommer dagen i bilder :P


Ät självklart på Thia resturangen som finns här i stan.
Åh de kände igen mig och blev jätte glada att jag ska spendera hela sommaren här :)




Åh en fika på de bästa stället :P och de blev en svalkande
Islatte med lite vanilj i och en marshmallow cookie


Sen var vi på Freeport och var inne i Hemma butiken som fanns där och hitta de efterlängtade bokstäverna.
Köpte dessa två för bara 60 kr st, tyckte jag var en riktigt bra kap


MItt rum resten av sommaren, kanske inte de bästa men de är perfekt just nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0