Tisdag 21

Hej hallå :) Slutade precis jobbet :P suttit med lite pappersarbeten, skriv in olika bokningar och skickat iväg, Sen fått lite nya roliga uppgifter :P tss


Åh igår kväll mådde jag super dåligt, vet inte vad som hände, mådde super illa och hade super ont i magen, fick ligga i fosterställning i sängen, och jag frös och var kall :S Ringde då till mamma och beklagade mig lite, hon sa de att magvärk ska man sova bort, o jag var verkligen super trött då med, så jag gick o la mig 8 i går, och sov hela natten till kl 7 då klockan ringde, super skönt och utvilad och mådde toppen :) Usch de vill jag inte vara med om igen..


Tror jag ska ta och gå upp till gymmet lite idag, ser lite kallt och blåsigt ut där ute, så får bli ett innepass idag :)

Kul att ha ett eget internet som jag betalar att de ska vara snabbt, och sen så är de inte det…. Sur blir jag... På tal om ingenting





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0