Söndag 19

Hejhej på er :) fick lite sol idag iallafall :P hoppas nu de håller i sig, men hörde de att det skulle bli regn stora delar av Sverige till midsommar.. hoppas vi inte på. Vad ska ni göra på midsommar?? Själv ska jag hem till päronen, tänkte först att jag skulle vara kvar på västkusten, men tyvärr blev planen ändrad, så får se vad jag hittar på där hemma :)  


Är så trött o seg just ni, har jobbat lite idag och slutade precis, har lite funderingar på om jag skulle ut och springa nu eller senare i kväll.


Åh en super rolig sak!!!! De är att våran kock Janne, han har kajtsurfat i 4 år och känner en som kan lära ut, så jag pratade med Holly och bara jag har en helg ledig så ska jag och Holly lära oss kajtsurfing :P så himla nice. En av mina önskningar i livet, är att lära mig surfa, helst i Australien, men varför inte här :P




ser så kul och härligt ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0