Nu är de slut..

Då var denna termin avslutat och klar :) tycker faktiskt att de är as skönt. Så nu ska jag ta och tvätta alla mina kläder, elr resten som jag inte hann tvätta sist jag var hemma. Och packa om alla väskor för att ta med lasset till Åsa :) För att spendera hela sommaren där för jobb och andra roligheter :)


Igår hade vi sommarmiddag, och vidare fest på Harry´s där en i klassen fick vara DJ och de var en super rolig kväll, så de blev ett bra avslut från Värnamo folkhögskola år.


 Och nu börjar de åskar och blixtrar så tar och stänger ner nu, så berättar jag mer sen :)


Tänk klass ist för kåk hehe^^ lite rolig eller hur??













 
mer bilder kommer att komma upp inom kort..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0