Byggare

Goo morgon goo morgon alla goa läsare :) Åh va härligt de var att få sova ut :P sov först till halv åtta, vaknade av en jäkla smäll och lite vibration :S de håller på att bygga och spränga precis utanför, så en härlig väckning så här på ens lediga förmiddagsdag :) men som tur så kunde jag somna om, fick sätta i lurarna och lägga en kudde över huvudet.

Men nu är jag vaken och frukosten är i magen :) suttit och gjort lite ärende nu, sökt lägenheter och jobb lite överallt här i närheten. Hoppas jag får ett bra napp :)


Tror jag ska lägga mig ute i solen ett tag nu innan jag börjar. See yhaa


synd att de är gamla gubbar som bygger utanför :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0