Tummen upp

Hallå :) Fredag är här och helgen är nådd :) jobbar några timmar imorgon på morgonen för att se till att alla nyklar kommer in, de är byta i barnfamiljer, 11 familjer åker och 9 kommer :)


Sen så är de regnväder ute så vill egentligen inte gå ner och handla mat, ska se om jag kan klara mig ändå :P har inte tränat på några dar nu heller, om man ska gå till gymmet idag kanske?! :) Läste på Sofies Mode och hittade lite nya träningsknep jag tänkte testa :) en rolig sak jag märkte i morse att min överkropp har blivit mindre, för en skjorta som tidigare satt tight sitter lösare nu :) blev mycket glad åt det :) Så LCHF + träning de funkar!!! :)


klicka på bilden så kommer du till hennes blogg.



om inte de funkar klicka HÄR



Kommentarer
cajiin. :>

grymt namn du har ;)

2011-07-16 @ 20:08:41
URL: http://cajiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0