The Red Riding Hood

Hej hej :) Första arbetsdagen efter semestern gick kanon ;P vi har bara 11 gäster inne just nu, så de passar bra med pappersarbete nu i veckan, o de behövs :) Sen kommer ett stort gäng med gäster till helgen, så då blir det att göra, skönt :)
Jaa de var ju för jävla varmt i inatt, o jag kunde verkligen inte somna, bara vred och vände mig, men fick lite idéer på plagg så jag satte mig upp och började skissa lite kul så där mitt i natten :P Så de kan nog bli till vårkollektionen :)


Är precis hemkommen från vårt lilla glasscafé som finns i stan, tog Plopp & Wienernougat glass med grädde, o guu va gott de var :) Åh innan de satt jag och Holly och såg The Red Riding Hood, skit bra film verkligen, så ger den verkligen 5 stjärnor av 5. ett måste att se.. Såå.. se den!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0