Söndag 10

Go morgon Go morgon :) Sovit gott?
Börjar inte förens kl 1, men ändå är jag uppe tidigt :P får ju gratis Hotel frukost här uppe på skolan :) Å vem vill inte missa den otroligt goda frukosten :)


Har suttit lite nu och planerat till flytten och räknat lite på de ekonomiska :) Ska bli så himla kul att få flytta och bo i helt sin egna lya :) Håller just nu på att beställa biljetter hem över en helg, måste hinna med att packa ner mitt rum :P o jag har ju inte lite saker heller ;) så egentligen behövs de mer tid, men tyvärr så räcker de inte till, får bara 3-4 dagar på mig hoppas jag hinner det :) Meeeeen va internet är segt nu då, har tagit nästan en timme bara att beställa biljetter från Swebus :/ åhhh!!!!

Denna bjuder vi på ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0