Mobilinlägg: Go morgon...

Go morgon kanske man får säga ;) har verkligen slappat hela dagen, nu är jag hos maggie och har precis kollat på "himlen är oskynligt blå" vaknde ändå ganska tidigt, runt 10 tror jag de var så då var de dags att laga frukost till mina gäster ;) sen tog vi en tripp ner till affären för att köpa lite godis. o konstigt nog så har jag inte ätit mkt alls av den ) bra va?! Men shit vad man har svullet dessa dagar men kul hade vi :) satt förs och krökade lite hos mig sen drog vi till kba och satt vid hamnen och sen tog vi en barrunda :) imorgon blir de fot massage och predikyr ;) men nu ska vi nog gå o sussa :) ses imorgon o då kommer de även lite bilder ;)


Kommentarer
ONLYPAULINAA

Söt blogg, haft en bra kväll?:)

2011-07-02 @ 22:36:44
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0