Follow you heart

Nämen hejsan :) FREDAG och första helgen jag är helt ledig :) Göttans. Så idag om några timmar kommer jag färdas på en buss i ca 3 timmar hem till päronen :) Ska bli skönt att få komma hem ;) Åh imorgon blir de packning för hela slanten, ojoj vad jag ska rensa och slänga och verkligen sortera, och självklart spara väldigt mkt också :)


Var på Liseberg igår med Annie :) Riktigt kul vare, skönt att vädret blev så bra :) Åt gott och åkte mycket. Köpte även två ringar för 49 kr inne i en av shopparna :) En där de stod Follow you heart tyckte jag passade bra :) Den andra är smyckad med stenar.


Jag och Annie kom på en idé till min vinterkollektion med när vi stod i kön till Lisebergsbanan :) Tänk va kreativ man kan vara när man står och väntar..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0