Fest i hela huset

Ikväll får alla kolla på Allsång på skansen :) för mina föräldrar och syster med man är där :) inte för ni kanske vet vilka de är men ändå :P men tråkigt att Veronica Maddjo ska vara där, tycker verkligen inte om henne och hennes låtar, men så fort den låten, jag kommer, jag kommer, spelas sjunger man med, men jag tycker inte om låter. De är la konstigt :P


Är så här trött och seg igen, vet inte alls vad de beror på, så bara för de så tog jag en springtur, var ute i ca 40 min. Skit skönt. Körde intervaller idag och verkligen sprang mer än vad jag brukar gå :P Och när man kommer till de stadiet man bara vill stanna och hämta andan, så nee lite till, jaa några meter till ja kom igen nu. Super bra pepp :) kom längre ialf. Samma gäller strykan jag kör efteråt att peppa en till att göra lite till. Och ännu mer, o en till. Ett sjukt bra hjälpmedel är en peppande musik. Jag brukar nästan alltid börja med BB låten av någon konstig anledning, men en bra uppvärmning :P


Eller vad tycker ni??



Kommentarer
peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Den som vinner får ett inlägg ägnat åt sig med motivering till varför jag tycker den bloggen förtjänar att bli "veckans blogg". Vinnaren får även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag! :)

2011-07-12 @ 23:57:18
URL: http://peennys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0