De går bra nu.. naannhnaahh

Heejsan Sveeejsan :) Hemkommen från KBA och har varit inne i Telia butiken och bytt mitt internet,  blev lite strul i början, hon fick ringa runt till olika supportrar och kolla med dom hur man gjorde, men till slut så gick det :) och de funkar mkt bättre än de förra och ändå så är de ett mindre ;P lustigt :)


Jaa som ni såg i förra inlägget så har jag fått min älskade drömlägenhet där vid havet :) Så sjukt nice, stor och mysig till en super bra månadshyra :) fick ett riktigt bra pris på den. Tyvärr har jag inga bilder, men de lovar jag att de kommer att komma upp när jag flyttar in. Kommer göra de den 13 augusti :) så de är ett litet tag kvar. Men ikväll ska de firas med ett glas vin :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0