Coco Chanel

Åh kollade på Coco Chanel filmen igår kväll :) Den är nästintill den bästa filmen någonsin :) Får sån kick av den och jag vill bara börja med mitt eget. Så nu när jag äntligen har egen lägenhet + ett rum till övers. så får de bli mitt syrum, nu jäklar ska jag produceras kläder:)
Har tänkt på det att när jag läser om Chanel VS Karl Lagerfeld och Whitney Port, de är dom jag ser upp till och som inspirerar mig. I love them



Annars har dagen varit bra :) jobbade fr 8-3. Var super trött så sov några timmar. För att orka med kvällspasset :) Synd bara att de blev så fint väder nu när jag ska jobba.

 Åh beställde även Allt- i -ett biljett på Liseberg tills imorgon, då jag ska dit med Anni :) Hoppas på att de blir lite mer kort än förra gången, får inte glömma kamerasmilet :P tss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0